TALENT ¦ BIRTHDAY ¦ KIDS CONVOCATION ¦ OTHERS ¦ OUR CUSTOMERS

Majlis Pertunangan : Hafizah & Abdullah

Lokasi : Hulu Langat, Selangor

Sinopsis
Seingat saye, baru 2 kali saye jejakkan kaki di area Hulu Langat nieh. First time dulu... just saje je ronda-ronda bermotoran dari Semenyih sehingga ke Ulu Langat. 2nd time adalah photoshoot majlis pertunangan seperti pelanggan di bawah.

So, disebabkan kurang arifnya saye di area sinie...telah menyebabkan saye terlajak sehingga ke signboard Kuala Kelawang iaitu sempadan antara Selangor dan Negeri Sembilan. Ha3x...

Serius... time saye bermotoran ke rumah pelanggan ini, mata saye sempat melirik kepada sebuah rumah kampung di tepi jalan.Dan bila telah diberitahu on call oleh cik hafizah kita, barulah saya dapat patah balik dan menuju ke rumah seperti yang telah diberitahu. Astaga, jauhnye saye terlajak. hu3x.

Anyway.. nice kampung house. Lapang di dada melihat tanah yang terbentang luas di hadapan mata... Congruts to pasangan ini kerana telah melangsungkan majlis pertunangan kali ini. Walaupun majlis nya simple.. tetapi .. ukhwah orang kampung saling bantu membantu jelas kelihatan di depan mata. I lioke..







No comments:

Post a Comment

Videography Services